Vissa dagar

Vissa dagar är det jobbigt. Jobbigt att vara positiv, jobbigt att vara glad, jobbigt att vara nöjd. Idag är en sån dag. 

Vissa dagar är bättre än andra. En sån dag hände mig igår. Vi har nämligen varit hos en kompis och hennes man i Linköping ;)  Och igår innan vi åkte hem träffade jag min käraste kusin och hennes sambo. Hon och han gjorde mig glad, glad att jag har så fina människor kring mig.

Vissa dagar tvivlar jag på allt. Hur kommer livet se ut? Vad kommer hända? Hur känner människor för mig?

Vissa dagar funderar jag helt enkelt mer än alla andra. Idag är en sådan dag.

Vissa dagar längtar och saknar jag alla dessa fina människor som bor en bit bort. De som betyder någonting för mig är de människor jag ger kärlek och omsorg och omtanke. De människor som jag älskar villkorslöst utan krav!

Vissa dagar saknar jag min bästast vän och längtar tillbaka till sena promenader, långa samtal och renovering av dockhus ;)

Puss o kram //Ammie


Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Härligt med fynd, ser fram emot att få se bildbevis..jag har fyndat tokbilligt idag också..bilder kommer strax.. =)



Jo jag har vändsytt mina vimplar och till band använder jag en enkel sneslå eller skråband som det också kallas.. =)



Mmm komposten kommer nog ta sin lilla tid att få till..men skam den som ger sig.. =) hihi..



Ha en toppenfin helg!

Kraaaaam

Sanna

2011-05-20 @ 21:39:00
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0