Lördag

Idag var jag uppe tidigt för att se filmen som H och jag hyrde igår. Den heter Letters to Juliett. Hur bra som helst men den var jobbigt gråtig. Usch usch. Igår såg vi istället tredje piratesfilmen ;) Den var bra och tur att jag fick se den innan vi ska se fyran. Den ska jag nämligen se idag i GBG. Den här vecka har varit upp och ner och saker och ting får mig att börja fundera över livet. I torsdags var jag i alla fall i Kungsbacka på röda korset. Jag fick med mig massa fina gardiner och tygbitar och lite till. Jag lovar att bildbevis kommer en annan dag!

Inne på röda korset hade jag lagt mina fynd i en hög och en kvinna gick fram till den och rotade. Hon såg att jag tittade och frågade om det var mitt. Jag sa: Ja men ett stort leende på läpparna. Jaha sa hon och sa lycka till, det ser ut som om du har hittat mycket fint. Ja det hade jag tänkte jag.

En second hand som jag inte hade tillfälle att titta in på var Resursvaruhuset Gruvan. De har öppet: Mån, ons och fred från 12-16. Får pricka in rätt dag nästa gång!

Ha en fin lördag.

Puss o kram //Ammie


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att se film och att du fyndat! Ser fram emot foton.. =)



SV: Har tokfyndat idag också.. ;) hehe.. Fotobevis finns inne på min blogg..



Ha en fortsatt fin lördag! <3

Kraaaaam

Sanna

2011-05-21 @ 16:29:03
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: Sanna

Dags att visa fynden nu då.. =)



SV: Kul att du ville vara med och gissa, tror att röran är allt annat än god dock.. =) hihi..



Kraaaaam

Sanna

2011-05-25 @ 12:42:23
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: Emma

Ja de är så fina! :) Ja har en från Gekås, helt underbar! Åh ja du ska dit ja, tusan va spännande! :D Hoppas du haft en bra dag Amanda!

2011-05-28 @ 17:28:23
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0