Mitt uppe i tentaplugg

Prioriterar inte bloggen just nu. På fredag har vi två stycken tentor och jag har pluggat som en idiot för att komma ihåg allt viktigt. Det är en psykologitenta och en tenta med frågor om Svenska som andraspråk. Känns som min hjärna är alldeles full av fakta. Även om jag har plugga massor har jag hunnit med en el pyssel.
Min första prylhylla har blivit färdig. Här är resultatet:





Förra tisdagen var jag även på ett pysselparty då blev dessa mästerverken till:





Och för ett tag sedan gjorde jag morotsmarmelad av ett mycket gott recept!



Nu ska jag gå och ladda upp med frukost och sedan börja plugga. Idag pluggar jag själv. De flesta dagarna har jag och två andra i min klass pluggat tillsammans. Får se hur mycket det blir pluggat idag ;)
Ha en fin fin dag. Idag är det ju loppisdag också, blir kanske en sväng förbi Second Chance :D

Puss o kram // Ammie

Kommentarer
Postat av: Petra

Hyllan blev super!!



Hur har det gått med tapetbeställningen från Måleributiken? Kunde du bestämma dig?

2011-03-30 @ 21:39:51
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Emma

Va mysig hyllan blev Amanda!



Sv; Ursäkta för att jag är lite seg på att svara men nuså! :) Jaså ja du bor där ja, jag såg dig tyvärr inte men annars hade jag hejjat! :) Hoppas att allt är bra med dig!

2011-04-11 @ 21:52:45
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0