Sybegär

Jag har blivit helt besatt av att sy olika saker. Just nu är det mycket bebisrelaterade alster. Har två vänner som väntar barn! Hur kul som helst. Hm nu kom jag på att en av dem kanske läser min blogg. Så bilder kommer när leveransen har kommit fram!
Beställde fina tyger från stoff och stil så ett till lapptäcke blir det allt. Och andra roliga välbehövliga saker till en liten knodd.

Fick världens finaste sms i lördags av min kära mor. Hon skrev: Tänkte på dig, då blev jag glad. Kram A. Det värmer verkligen eftersom det var länge sedan jag såg min familj nu. Men i helgen ska jag överraska min mor som fyller år. Hon och far ska åka till Vetlanda och då ska jag dyka upp där också. Kul, hoppas hon blir överraskad!

Puss o kram. Snart dags för kör, men först en liten matbit med min käraste!

Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Det är en himla tur att den där sy-sjukan inte är allt för farlig ;) Annars hade vi legat illa till.

2011-02-21 @ 18:06:13
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi, ja det gör jag! :) <3

2011-02-25 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0