Ja, våren är allas längtan

Nu var det ett tag sen sist. Jag pysslar då och då men lite av varje. Det är mycket i skolan just nu så tiden till att blogga om det jag hinner med att pyssla är väldigt liten. Men snart e det sommarlov och då väntar jobb och en veckas semester tillsammans med min fina (L). Det ska bli underbart!
Min kit från magnolia har jag börjar stämpla med och älskar det!
Här kommer bilder på det jag pysslat:






Har pysslat två födelsedagpresenter till min fin fina vän, men lägger ut bilder en anna gång.

puss o kram // Ammie

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj va mycket fint pyssel du har skapat! =) Gillar verkligen grattiskortet med fåret..hihi..



SV: Mmm bara älskar berså..blev väldigt glad när jag hittade dom till fyndpris.. =)



Kraaaaam

Sanna

2010-05-04 @ 08:29:58
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: Sanna

SV: Ja jag tänkte att det skulle hålla bättre med häftklämmor istället för tejp denna gång.. =)



Visst är det öron topps du har använt till fåret? Tycker det var såå fyndigt.. =)



Kraaaam

Sanna

2010-05-04 @ 19:36:14
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: rino

söta kort du gör:-)



Kul att du gillar klänningen!

Jag kommer att lämna de flesta solrosor till butik snart. Men några kommer att finnas kvar i min blogbutik, med fortsatt nedsatt pris tror jag.

2010-05-06 @ 20:51:49
URL: http://rinosyr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0