Uppdatering

Mycket att göra så innan skolan slutar. Puh säger jag bara. Nu har jag snart gått två terminer i skolan. Här kommer bilder på vad jag har sysslat och pysslat med på senaste tiden :)







Oj vad många bilder det blev. Kjolen har jag sytt själv och jag är väldigt nöjd och stolt över mig själv. Hyllorna har äntligen blivit av också och finns i min pysselhörna!

På fredag åker jag äntligen hem till Hultsfred! Underbart ska det bli, det är ett tag sen sist och jag saknar alla mina nära och kära.
Jo bricka fyndade jag på en loppis i Långås en bit utanför Varberg ;) Så härlig, jag var bara tvungen att äga den. Jag ska ställa tapetklädda konservburkar i den och i konservburkarna ska jag ha saxar, pennor och andra verktyg som behövs när jag pysslar!

Puss o kram. Nu blir det en god bok och bra musik.

Kommentarer
Postat av: Therése

Vad roligt att du hittade till min blogg! =)

Jag fullkomligt ääääälskar din kjol! Så enormt läcker!!

Kramar, Therése

2010-06-12 @ 15:47:28
URL: http://pysselpysselpyssel.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej! Nu såg jag din kommentar på bloggen. Konstigt att jag inte sett den innan, för jag såg att du skrev den 12:e... Måste kommit bort på vägen eller nåt ;) Vilka härliga bilder du lagt upp! Och kjolen är verkligen jättefin! Kramar <3

2010-06-16 @ 16:36:51
URL: http://fikonstroppen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ne verkar det som att min kommentar kom bort här... Hmm.. Hur har jag kunnat missa att du har en blogg?! Är det ok ifall jag länkar till den från min sida? Har de jag brukar läsa där, så lätt att bara trycka på länken :) Lägger till dig, så får du säga ifrån om du vill att jag tar bort den. Kramar!

2010-06-16 @ 16:41:33
URL: http://fikonstroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0