ledig och soligt väder

Idag har jag varit hos frisören och fått en fin sommarfrisyr. Puh så skönt att bli av med allt hår i nacken. Har äntligen införskaffat mig Loppisboekn av Ida Magntorn. Dock blev det lite spill i den för jag kunde inte hålla mig till efter jag hade ätit mat. Hehe men men. Underbar säger jag bara. Snart blir det stranden by noght med god mat och trevligt sällskap :) Härligt att bo vid kusten en sådan här dag.
Fågelkrokarna är på plats och bilder kommer en annan dag. Mina träbokstäver har svärfar sågat ut och det kommer bli så bra när det blir färdigt. Ska bara slipa och så och måla och kanske decoupage på dem också ;) Ska fundera lite.

Puss o kram // Ammie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0