I dreamt a dream


En del har hänt i mitt känsloliv och inatt har jag drömt. Jag tror att drömmen bearbetar det jag har upplevt och på sätt blir jag starkare. Jag sätter mig själv i första rum och behandlar mig själv som min bästa vän. Jag ogillar tomma ord och löften. Kan man inte hålla något så kan man istället hålla käften. Jag orkar inte lägga energi på er längre! Allt har förändrats och jag mår bra. När jag stod och diskade förut kände jag ett lugn i hela kroppen. Jag är lycklig här och det börjar ordna till sig. Det finns männsiskor som bryr sig och det finns människor jag trivs med. Tack för att ni finns!
Särskild saknad känner jag för Sara i vår stora huvudstad. Hoppas vi ses snart! Ta inget förgivet och ta vara på varje dag som det är en gåva.

Puss o kram

Igår var jag på loppis i Himle. Ojoj vilka fynd jag gjorde. Kommer bilder senare om jag hinner fota innan jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Amanda, vilka fina ord. Saknar dig med, min vän! (tur att inte meningarna innan var riktade till mig, puh!) kramar

2010-07-09 @ 11:42:44
URL: http://metrobloggen.se/hejdetarsara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0