Hoppas

Åh var är min skaparglädje? Jag skulle kunna göra massa skaer så som ett kort till min bror, ett kort till en vän, måla mina träbokstäver. Men jag har ingen lust alls. Hm konstigt. Jag har i alla fall varit i Kungsbacka på Röda korset idag och fyndat. Dit åker jag gärna igen och i närheten ligger också resurshuset Gruvan men de hade stängt. De har öppet på måndagar,, onsdagar och fredagar så nästa gång ska jag pricka in ett besök där.

Åh älskar min kamera. Blir att lägga upp bilder här snart. Helgen spenderades bakom min kamera kan jag säga. Snart åker jag och min kärlek till Frankrike. Vi ska hälsa på min vän i Vannes och på hemvägen gör vi Paris. Underbart att få lite semester, längar så och är lite smått nervös men kul ska det bli.

puss o kram // Ammie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0