Hållbar utveckling

I den här kursen vi läser just nu läser och pratar vi mycket om hållbar utveckling och vad det innebär. Jag har fått ta mig en funderare på hur jag beter mig själv. Är jag en person som bara konsumerar utan att riktigt tänka på framtiden eller är jag en medveten person som arbetar för en hållbar utvecking. Fy jag skäms! Jag har hur mycket kläder som helst. I förra veckan rensade jag min tröjsamling och jag blev av med typ 10 stycken tröjor som bara ligger och skräpar. jag ska skänka och sen ska jag skapa nytt av det gammal ;)

Det är viktigt att jag som blivande pedagog är en förebild för barnen :)

Så nu ska här rensas och återanvändas mer än vad jag har gjort hittils :P

Puss o kram // Ammie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0