Fredgsmys med pyssel och lördagsmys med pyssel!

Igår var jag själv hemma och då passade jag på att pyssla. Jag gjorde olika saker i cernitlera! En Hello Kitty till min mors födelsedag. Jag ska nämligen baka muffins och Hello Kitty ska pryda en av muffinsena.
Blev två kylskåpsmagnet också.
Ett kort blev det också. Detta ska skickas till min gamla arbetsplats! Körsbärskullen alltid i mitt hjärta (L)

Idag har jag pratat med en fin fin vän på nätet och blev inspirerad till kortet jag har pysslat ihop ikväll ;)

Här kommer bildbevis:





Puss och kram! Nu blir det curling.

Kommentarer
Postat av: erry

Fin Hello Kitty!



Svar ang. pärlplattorna: Jag stryker dem ganska ordentligt (med smörpapper emellan naturligtvis), på båda sidorna, då håller de ihop bra. :)



Lycka till! :)

2010-03-01 @ 18:31:06
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0