Retro Elephant

Jag skickade ett mejl med en förfrågan om en beställning till den här tjejen: www.retroelephant.com. Jag ville köpa en börs av henne. Hon är duktig på att sy och syr allt möjligt, men nu var jag ute efter en börs.
Skrev i mejlet vad jag gillar, blommor och gärna färgerna orange och brunt. Tittade efter i bloggen och hittade ett tyg som jag fastnade för.
Nu har hon svarat med ett förslag och gissa vilket tyg?........det jag hade fastnat för. Jag är imponerad! WOW! Så nu blir det en fin fin börs i det tyget ;)

Just det imorgon blir det ny utmaning från Rensa i röran. Mitt smyckeskrin är rensat och klart. Det blev lite som jag ska skänka och lite som jag ska ge bort i present. Min mor ville ha mitt Hello Kittyhalsband. Hon är helt tokig i Hello Kitty.

Åh idag har vi varit på marknad med vänner och jag hittade en perfekt present till underbaraste lillprinsen :) Åh kommer bli sååå bra!

Imorgon kommer en kär vän hemifrån och hälsar på. Jag är ledig två dagar så vi ska turista i Halland :D

Puss o god natt // Ammie

Kommentarer
Postat av: Suss

Å blir lite avis :-) Vet vilken bloggare du menar och hon gör så otroligt mycket fint!



Jag hoppade oxå på utmaningen: rensa i röran. Smyckeskrinet fick sig en genomgång igår. Har lite som ska bort, idag har jag gått och funderat på ett smycketsbibliotek... förstår du hur jag tänker. Jag har en del smycken jag tröttnat på, men du kanske tycker om och så kan du "låna" det av mig. Och jag kanske gillar något du tröttnat på osv.

Vet bara inte hur det skulle fungera...

2010-08-16 @ 19:48:29
URL: http://mysebodesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0