Livet är till för att levas

Min gitarr är inte spelbar och inte heller min fiol är det. Nu måste jag snart ta tag i att köpa nya strängar. Jag älskar ju att spela och sjunga!

Mitt liv har tagit en liten vändning sen jag böjade att tänka på vad jag köper. Jag har inget behoc och sug av att gå i affärer och shoppa längre. Det ändå jag tycker om är att gå på loppisar och secondhandaffärer. Jag läser just nu en bok som jag har fått låna av min svärmor och den heter leva enklare. Jag har blivit väldigt inspirerad av den boken och vill börja leva för min skull. Jag ska göra saker som främjar mitt liv istället för att dras ner av livet!

Helt underbart är vädret idag, men jag sitter inne och pluggar. Pratade med enav mina bästa vänner som tyvärr bor väldigt långt ifrån mig. Hon är helt underbar och jag älskar henne så mycket!

Det är som pensionärerna säger på jobbet att det som räknas här i livet är relationer inte det materiella och det är efter de visdomsorden jag ska leva efter.

Snart kommer mor och far hit och hälsar på det ska bli kul och mys mys! Jag ska sjunga i kyrkan på söndag och vilken kör jag är med i ;) Vilka fina människor det finns!

Puss o kram och glad påsk// Ammie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0