Långfredag

Idag skiner solen här på västkusten. Jag och Knas ska snart gå på tipspromenad med svärföräldrarna. Hoppas verkligen att det är lätta frågor. Åh igår hjälpte min Knas mig att bränna ner bilder på cdskivor. Så skönt nu tar inte de onödig plats på min dator. Jag älskar min dator och kan skriva med fler än pekfingrarna på tangentbordet hehe.
Igår pluggade jag en stund och under pauserna pysslade jag en värmeljuskort och ett examenskort. Bilder kommer en annan dag men kommer bild på välkommen till världen kort till en nyföding :



Vingarna på badankorna är egentligen paljetter som är blad. Fiffigt värre ;) Jag älskar verkligen min prägliingsapparat. Den anväder jag nästan jämt när jag ska skriva något på ett kort! Köpt på Clas Ohlson ;) Underbart, billig var den också.

Glad påsk och lev livet och njut av ledighet // Ammie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0