Luciadagen

I fredgas var jag, Knas, Emilia och Malin (emilias kompis) på konsert på Lisebergshallen. Det var Regina Spektor som uppträdde. Åh hon e ju bara för underbar. När hon spelade Samson började jag nästan att gråta. Lördag dag sepnderades i Gbg med Emilia. Vi var på stan och sen blev den obligatorsik lunch på Alexandra´s i Saluhallen. Älskar verkligen deras linssoppa. På kvällen var jag och Knas hemma. Vi lagade gott med flygande jakob. Mums mums.
Idag har vi varit på luciapromenad i Åkulla. Det var mysigt. Åh jag vill snart ha barn. Mitt barn ska jag bära med en bärsjal. Underbart. Nu blir det snart mat, sen mer plugg och sen lucia. Hoppas hitta lite julstämning :D
Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0