Julledig betyder pyssel i massor

Först vill jag visa en bild på vår fina dörrkrans som jag satte upp till första advent. Nu ska den snart ner och upp


med en annan ;).  Min knas gav mig en lamineringsmaskin i julklapp. Jag blev överlycklig och visste flera stycken projekt jag skulle kunna hålla på med. Det första jag laminerade var vår kalender som ska stå på byrån i hallen!  Jag har också gjort flera bokmärken, ett till en vän som fyller år imorron och ett till min Knas och ett till mig och min nya bok. Boken heter Boktjuven och den tror jag är hur bra som helst, kritikerna har iaf tyckte att det är en bok man bara måste läsa :)


    Sen har jag gjort ett fint knapparmband till kvällens brakfest med fina människor! Kort till hon vi firar.




 

En födelsedagspresent har det också blivit men den vågar jag inte visa här. Hon kanske läser så det får vänta tills hon har fyllt år.

Gott nytt år på er alla mina fina!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vad kul att veta att det finns fler pysslare i Varbergstrakten! Jättefina bokmärken du gjort!



Kram

Anna

2010-01-04 @ 21:36:26
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0