Jag mår bra


En tanke som kom över mig är att hur jag ska hinna att träffa alla fina människor? Usch får en klump i magen. Inte alls kul. Imorron blir det Pelarne hela långa dagen. Det ska bli undrebart, först hälsa på alla barnen och sen mys med fam Gunnarsson.
 Sen undrar jag vad som hände med alla kompisar som jag lämnade kvar här i Hultsfred? Jag känner att många av de har jag tappat kontakten med. Fy inte alls kul. Denna tanke gör mig ledsen. Varför vill en del inte dela med sig av sitt liv? Jag tackar för alla som är i mitt liv och som uppskattar mig för den jag är. Utan er alla fina människor skulle jag knappt klara mig.
Jo visst jag vet vem jag är och vad jag vill, men tillsammans med andra människor har jag hittat mig själv. Oj vad dystert det blev. Jag vet vilka jag kan lita på, vilka jag kan ringa, vilka jag kan besöka och vilka jag kan älska. Tack för det ljus ni fina människor sprider!

Puss och kram alla mina fina vänner! Ni är värdefulla (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0