Dansmeditation

För ett tag sen såg jag en lapp på bibliotket om dansmeditation. Man kunde prova på två gånger. Tyvärr hade jag inte tid den första gången. Men ikväll har jag varit på ungdomens hus.
Jag har under två dagar känt mig deppig och väldigt nere. Ville inte hitta på något. Det var nästan att jag skippade dansen idag. men jag tänkte att jag kanske skulle ångra mig om jag inte gick. Det var väldigt skönt. Och nu efteråt vet jag att det var just det jag behövde :D I slutet av stunden fick var och en dra ett guidece kort. Jag fick ett kort som jag verkligen kunde ta till mig. Mer vill jag inte säga men det här vill jag göra flera gånger ;).
Nu blir det varm macka med champijonstuvning, te och mys framför filmen Patrik 1,5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0