Andra advent

Hi hi ja fick valfri prenumeration av en tidning av min sambo i andra adventspresent. Jag tror att jag ska ta laga lätt, då får jag fyra nummer. Det kan vara kul att få lite inspirerande recept att prova. Snart blir det julmarknad på Getterön. Det ska bli kul. Jag söker efter julstämningen för den har inte kommit ännu, men det e ju ett tag kvar till julafton ju. Hoppas jag hittar den.
Ikväll ska jag på dansmeditation. Det ska bli spännande, vet inte alls vad det är. Jag vill hitta lugn och det tror jag att jag kan göra genom meditation. Började för tre veckor sen med daglig avlappning. Jag känner mig piggare och till och med min sambo tycker att jag har blivit lugnare och mer tillfreds med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0