En utmaning

Jag har fått en utmaning. En beställning på ett lapptäcke i storleken 120 gånger 150! Det är en kär vän till mig som vill att jag ska sy ett täcke till hennes soffa. Hon vill att jag utgår ifrån den här kudden.Jag har tagit fram lite olika tyger som jag hoppas ska passa! Nu är jag pepp. Intalar mig själv att jag är frisk. Har åkt på en liten förkylning. I helgen kommer en fin fin vän till mig och hälsar på. Förra helgen var jag hemma i Huffe och hann med att träffa lite folk. Alltid jobbigt att helgen går så fort. Snuffade iaf bebis, lekte med fina barn, pratade med min bästa vän och umgicks med min kära familj. Jo hörde min mor sjunga i kyrkan med sin kör. Det var såååå vackert och en av låtarna träffade verkligen rakt in i hjärtat.

Har börjar jobba lite på olika förskolor och älskar det verkligen. Har valt världens bästa jobb :D

Puss o kram //Ammie

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, det var inget litet lapptäcke det. Men jag är säker på att du kommer klara av den utmaningen med bravur! Ska bli spännande att se resultatet sedan. :)

2011-06-21 @ 22:00:17
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0