Två dagar utan

en del av mig som har varit med mig nästan hela livet. Jag har låtit bli att bita på mina naglar och fingrar i två dagar. Det känns hur bra som helst. Jag behöver inget kladd från apoteket som smakar illa. Jag ger mig bara tusan på att klara det.
Igår var jag på bodypump för första gången vid klockan sju på morgonen. Det var hur jobbigt som helst, men kul. Blir fler gånger kan jag säga. Här ska byggas lite muskler. Hehe som V sa: Det finns muskler där under någon stanns ;) Hehe, både hon och jag ser resultat. Kul. Fredag och inläsningsdag. Lite plugg och ikväll kvalitetstid med H. Hon har blivit en nära och kär vän. Jag är så glad att jag har henne!

På söndag ska jag på bodycombat. Det ska bli intressant. Hehe här ska trötas ut muskler.

Puss o kram // Ammie

Kommentarer
Postat av: Mia

Kör hårt då!



/Mia :)

2011-02-04 @ 13:11:58
URL: http://www.kiiromi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0