Funderingar och tävling



En av mina favoritbloggare har en give away och jag är med och tävla. Tävla du också vetja. Gå in på http://gallerry.blogg.se/

Har funderingar på att starta en slags forum på min mejl. Jag tänker mig att mina vänner och andras vänner ska kunna tipsa varandra om olika saker. Ja det kan vara allt från boktips, bloggtips, mattips och pysseltips. Jag tänker mig att alla tar dela av tipsen. Jag vet att vi människor sitter på massa bra tips och idéer och varför inte dela med oss av dem ;)
Jag börjar med att tipsa om boken Marshmallows till frukost. Den är hur bra som helst och grep tag om mig. Trodde det skulle vara chicklit men det var något helt annat.

Nu ska jag fundera vidare på min tanke ;)

Puss o kram // Amanda

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vilken rolig idé, Det forumet är jag sugen på att hänga i!



Kram

2011-01-09 @ 15:00:42
URL: http://metrobloggen.se/hejdetarsara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0