Våren är allas längtan

Igår kom äntligen mina tapeter men tre av de beställda var slut på lagret, men fick två stycken i af. Här kommer bilder:





Någonting ska jag väl kunna göra med dem. Jag älskar verkligen att pyssla. Här har det nu blivit lite fler syprojekt men kan tyvärr inte visa bilder ännu! Ska komma till sina ägare först. Fotat har jag också gjort. Älskar att fota blommor, därför ska jag snart köpa ett nytt objektiv till min kamera! Tack skatteverket.
Här kommer bilder på tulpaner som håller på att vissna. Så vackert!






Idag står det projektarbete på schemat, men varvar med pyssel.

Just det ska tipsa om en utlottning på en blogg som jag just har hittat till: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Puss o kram //Ammie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0