Fotokurs

Jag skaffade mig ju en kamera tills vi skulle åka till Frankrike! Till saken hör avv under hela resan använde jag mig av automatisk fotograferiring. Inte så kul men fin fina bilder blev det ju ;)
Bestämde mig för att börja en fotokurs och i onsdags startade den. Underbart. Ledaren hade gjort en powerpoint om olika inställningar. Sen gav han oss en läxa. Vi skulle hem och läsa på i manuallen för kameran. Hm tänkte jag, men idag var jag ute och fotade lite. Kul som tusan, vill bara skaffa ett till objektiv också som har lite zoom. Mern det får bli framöver.

Kul att använda sig av kameran på riktigt nu.

Nu ska jag fortsätta på mitt skolarbete! Skönt men lite välbehövlig paus iaf

puss o kram // Ammie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad roligt att läsa om vad som händer i ditt liv! Kul att du käpt en kamera och går fotokurs, det är ju sånt man bara tänker, men aldrig sätter i verket. kram!

2010-09-27 @ 16:13:47
URL: http://metrobloggen.se/hejdetarsara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0