Fynd

från gårdagen och när jag var i Kungsbacka.

Kungsbacka: Lyktan på första bilden har jag gjort av en ciderburk.
I muggarna ska vi smala fina stenar tyckte Anders! Vilken bra idé. Här ska plockas sten i Frankrike :)

Himle bygdegård: Jag har fyndat mina första rörstrands. Underbart. Nu ska jag ha flera. Sommar heter tallrikarna. Så fint mönster.
Här är hela skörden minus kryddburkarna.

Mina kära kryddburkar som jag började gilla och började samla på. Igår hittade jag sex stycken men tre av dem hade jag sen innan. men lycka över att tre nya har flyttat upp på kryddhyllan.

Kryddorna på den andra hylan står i bokstavordning. Hehe brås på min far tror jag.

Lyssnar på Winnerbäck och saknar, saknar att jag inte kan se honom i sommar. Men jag ska till mina drömmars land: FRANKRIKE!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0