Nu är jag med och tävlar

I scrapptorgets januaritävling. http://scrapptorget.wordpress.com/2010/01/03/januri-tavling/. Det är inte för sent att vara med och tävla. gör som jag inspireras av bilden och skapa. Jag gjorde ett kort som på alla hjärtans dag ska ges till min Knas och älskade sambo.
Här kommer bilder:

   

Sen var jag och min Knas hemma hos hos hans bror och famijl då hade vi med oss ett ljuskort. Sä här blev det: 

Efter den trevliga sunden med de pysslade jag ett tackkort.

Idag fick jag hem paket från papper & sånt. Underbart massa kuliga pysselsaker att inspireras av!

PS Ljuskort ska jag göra många fler och inte behövde jag en fancy maskin utan klarade mig utan den :D hehe :P

Puss och god natt // Ammielo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0