Dymomaskin

I lördags var jag och Knas i Halmstad. Vi skulle nämligen hämta M där. Jag hade tagit reda på att det fanns ett Clas Ohlson där. Lycka för nu skulle jag köpa en dymomaskin, men till min besvikelse hade jag köpt fel sort. Men men det kan vara bra att ha en sån här också. Nu sitter jag och söker och hittar att det jag skulle ha var en dymo präglingsmaskin. Fy vad besviken jag blev. jag som skulle pyssla massor ju. Åh jag vill ha en NUUUUUU!
Nej men jag får lugnt och stilla vänta på att jag kommer till en stad som har ett Clas Ohlson. Vore tacksam om någon kunde säga var jag kan köpa den om inte där!
Hm ja ja så är det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag beställde ju min från Clas Ohlson. Tog bara några dagar, det blir ju lite dyrare med frakten som jag inte minns vad den kostade men det kostar ju om man åker iväg också. Bensin, mat osv :P

2010-01-28 @ 19:38:13
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0