Prästkrageklänning

Väskan är packad och kameran och öronproppar är med. Ikväll blir det konsert igen. Regina Spektor ska jag, Knas och en kompis och hennes kompis se. Jippi åh så kul det ska bli. men innan det ska jag ha en dejt med Vygotskij. Morgonen har jag ägnat åt att skriva på grupprocess paper. Det är spännande att ta en titt på sin egen utveckling i gruppen.
En riktigt bra sömerska rino: http://rinosyr.wordpress.com/ ska jag betälla en prästkrageklänning av. Jag kan få studentrabatt, det kä'nns bra. Men jag tycker att det är värt vad den kostar, vilket arbete. Kul. Ska bara bestämma tyg också. Det jag tycker e roligaste är att ingen i hela världen kommer han en exakt klänning som jag :D
Puss o hej. Nu traskar jag till campus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0