pedagogiskt eller bara idioti?

Jag och min kille var och såg Lasse Winnerbäck. Han berättade om en julgranplundring. Han hade ne kisströja på sig ( visade på hans utanförskap). Han ville inte dansa kring granen då blev han utan godispåse. Det tycker jag e idioti. Hur behandlas barn egentligen? Va det e ju att diskriminera. Har ju snöat in på läroplanen för att jag studerar till förskollärare. Där står det att alla barn ska känna att de har en identitet och att det är värdefulla. men då e frågan om vi ger barnen en självkänsla om vi inte de bandlar de väl. Alla har en vilja och den ska bekräftas anser jag. Nu har jag fått ur mig detta. Tack och hej. Nu blir det till att se vilka som kommer i finalen i Idol :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh, en dum fråga kanske, men jag antar att din kille var ett barn när det hände? Blev så full i skratt när jag läste först, men sen tänkte jag att det måste ju ha varit en massa år sen... Väl? Eller är din kille fem år? ;)

2009-12-04 @ 22:58:39
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Amanda

hehe nja det var lasse winnerbäck som berättade om det. hehe kanske misstolkades. så det handlade inte ens om min kille :P hehe så dumt det kan bli :P

2009-12-05 @ 14:07:43
Postat av: EgoElin

Jag ska se lasse ikväääääääälll :D

2009-12-08 @ 15:37:08
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0