Jag har hittat DET

Jag är så lycklig. Jag har verkligen hittat en avslappning som gäller för mig. Dansmeditation. Jag har surfat runt på nätet och lyckligtvis kan jag lyssna på cdskivorna. Jag hittade den cd som ledaren använde sig av i söndags. Jag är så lycklig. Jag har äntligen efter många års letade och sökande hittat min grej. Jag ska beställa denna skiva och sen är det bara att utöva dansmeditation hemma i vardagsrummet. Bäst jag drar ner så inte folk tittar in. Skönt jag ska verkligen ta mig tid en timme per dag. Det är jag värd.
Nu blir det sängen och lägger mig där med en känsla av tillfredställelse. Underbart var ordet idag! Ska nu bara ta reda på vad korten hette som vi fick dra av i slutet av stunden i söndags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0