Älskade Huffe

Dagen i Målilla med fina människor

Idag har varit helt underbart. Vi har varit ute och gått, alice åkte skidor och jag blev hur sugen som helst. Kanske ska följa med iaf till Härjedalen?! hmm???. Knasens föräldrar och ena broder med familj ska dit och det finns plats kvar! Men haken är att det e skola just då, hm men ja någon gång måste jag kunna ta det lugnt och unna mig något. Vore kul att åka längdskidor!!!

I målilla har det varit julgodisbak, vi har bakat Rocky Roads (halv sats) banan fudge och chokladbollar. Pysslat har iaf jag hunnit med också.

Efter råttjakt med två livrädda tjejer och en råtta blir det nu glöggmys med finaste vännen!

Puss o god natt. Imorron blir det simning hoppas jag innan det blir julkonsert i kyrkan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0