Jul, jul strålande jul

I måndags var jag på julfest med min kör. Det var hur bra som helst. Vilka fina människor det finns :). Jag trivs väldigt bra, och vi ska snart ha konsert. I januari blir det stor gospelkonsert i Värökyrka.

Tisdag tjatade jag mig till att möblera om i sovrummet hi hi. Det blev fin fint, känns mer levande nu i rummet.

Igår hade vi grupparbete hela dagen och julmys med gruppen. Vi byte julklappar och jag fick två sorters tee en kinderliknande ägg och en iqtest bok. Känns lite konstigt att vi inte kommer att träffas på ett tag. Jag börjar skolan den 11 januari.
Mycket att göra när jag e ledig. Plugga på tenta som nu har flyttats. Idiotiskt men men så kan det vara. Inte kul för de som har gjort upp planer och så :(

Imorron åker jag hem till kära Huffe. Äntligen, det var ett tag sen sist och det e visst massa snö där :D

Men idag blir det essäskrivning och pyssla ska jag också hinna med. Ikväll blir det städa och pynta lite mer i lyan vår!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Å har du blogg? :) Vad kul! Jo på fredag ska Thomas å jag på julbord här i V-rum på Dackestop.. Med lite underhållning oxå :) Ska bli jättekul! Kanske blir att man tar sej nåt glas eller två ;) Mamma å pappa ska vara barnvakt här hemma hos Lova. Kramis

2009-12-17 @ 12:05:42
URL: http://johannavrum.blogg.se/
Postat av: Suss

Ska bli kul att ses!

2009-12-17 @ 23:43:24
URL: http://www.mysebodesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0